FOGLALÁS
Foglalni a booking.com-on, vagy közvetlenül tudtok. A közvetlen foglalás feltételei:
- a foglalási szándékot írásban tudjuk fogadni (email / Messenger / Signal / Viber / SMS)
- a foglalást akkor tudjuk regisztrálni, amikor a megbeszélt szállásdíj 50%-a (foglalási díj) megérkezik hozzánk (utalással vagy Revolut-on); ekkor biztosítjuk, hogy a szoba más számára ne legyen foglalható
- a foglalást díjmentesen az érkezési nap előtt egy héttel (pl. szerdai érkezés esetén előtte hét szerda éjfélig) lehet lemondani. Ekkor a foglalási díjat 100 %-ban visszatérítjük. Ha a foglalás az egy hetes időtartamon belül történt, a foglalás díjmentesen nem mondható le.
- ha díjmentes lemondásra a fentiek értelmében nincs lehetőség, de mégsem tudjátok a szolgáltatást igénybe venni, a szállást más, közösen egyeztetett időpontban azonos feltételekkel biztosítjuk számotokra
GDPR: (1) booking.com-on keresztüli foglalás esetén az adatokat a booking.com tárolja/kezeli, mi erről csak betekintést kapunk. Bármilyen törléssel/módosítással/hozzáféréssel kapcsolatban a booking.com ügyfélszolgálatát kell keresni. Mi ezúton nyilatkozunk arról, hogy ezeket a betekintésre kapott adatokat semmilyen módon nem továbbítjuk, nem készítünk másolatot róla. (2) Direkt foglalásnál a foglaláskor kért adatokat szintén nem másoljuk, nem továbbítjuk, és legkésőbb érkezéskor ezeket töröljük. Ha az utolsó pont szerint későbbi időpontban érkeztek, a foglalási adatokat bizalmasan, biztonságosan tároljuk, szintén az érkezésig.
ÉRKEZÉS
A szálláson nincs recepció, de a kulcsot személyesen adjuk át. Érkezés alapesetben 15:00-tól lehetséges, de lehetőség szerint és előzetes megbeszélés alapján rugalmasak vagyunk. Két információt kérünk előzetesen:
- körülbelüli érkezés (pár órás pontossággal)
- és ami fontos, a tényleges érkezés előtt egy órával kérünk egy jelzést
Amennyiben foglalási díjat fizettetek (közvetlen foglalás esetén), a fennmaradó összeget érkezéskor kérjük rendezni (készpénzben, utalással vagy Revolut-on). Ha a teljes összeget fizetitek, azt szintén érkezéskor kell megtenni.
GDPR: fontos, hogy a hatályos magyar jogszabályok értelmében (2016. évi CLVI. törvény) minden, a szállásra érkező vendégnek fel kell töltenünk a felhőbe az adatait, amit érvényes személyazonosító okmány szkennelésével kell megtennünk. Az a vendég, aki nem rendelkezik ilyen okmánnyal, vagy nem tudja átadni adatrögzítés céljából, nem foglalhatja el a szállást! (infó: https://vizainfo.hu/vendegek)
Ez a szkennelés jogszabályi kötelezettségünk, az adatokat pedig központi, kormányzati rendszer tárolja, az adatok módosítása/törlése ügyében az ő ügyfélszolgálatuk illetékes. A számunkra betekintésre elérhető adatokat természetesen bizalmasan kezeljük (nem másoljuk, nem továbbítjuk).
A kulcsok átvételével a vendég nyilatkozik, hogy a szállást tiszta, kifogástalan állapotban vette használatba.
OTTARTÓZKODÁS
A házirendet megtaláljátok a faliújságon is három nyelven, kérjük, tartsátok be. A kulcsot mindig vigyétek magatokkal, ha elhagyjátok a szállást (az ajtó kizárólag kulccsal nyitható). A Wifi adatok a bejárati ajtó belső oldalán találhatók.
A házban, ha a lenti ajtókat nyitva találjátok, hagyjátok nyitva, ha zárva, kérjük, hogy zárjátok.
TÁVOZÁS
A távozás időpontját érkezéskor egyeztetjük. Ha a szobába nincs aznap érkező vendég, rugalmasak vagyunk, így ha pihenésre van szükségetek, vagy például később indul a vonat, minden további nélkül megoldható, hogy tovább maradtok.
Amit kérünk:
- távozáskor a konvektorokat a szobában állítsátok alapjáratra (óramutató járásval megegyezően, az 1-es állásba),
- csukjátok be az ablakokat,
- és zárjátok be a szobát.
A kulcsot kérjük bedobni a fölszinten található postaládába (Green Dot Home), de előtte győződjetek meg arról, hogy a lépcsőnél lévő ajtó és az utcai nagykapu nyitva van. Kérjük, hogy jelezzétek a távozást (Messenger-en / SMS-ben / telefonon / email-ben / Viber-en / Signal-on). Ha igénylitek, természetesen tudunk találkozni, amikor távoztok.
Kérdés, kérés esetén bátran keressetek minket!